björkö och vad som händer den här veckan.

Mitt fina sommarställe, här ska jag spendera sommaren. Älskade Björkö!
 
 
Mån: Storstäda, köra bil, packa och handla.
Tis: Åka till Stockholm med mamma, sedan åka till Tobbe.
Ons: Shoppa och sedan plugga hela kvällen!
Tors: Inget bestämt. Kanske soffhäng. Tobbe och jag hittar alltid på nåt kul.
Fre: Kanske träffa Nelly, annars vet jag inte.
Lör: Åka tillbaka till Norrtälje och tatuera oss!
Sön: Det gamla vanliga (=städ) och plugga.
 
 
Lägger upp bilderna från helgen senare ikväll eller imorgon. Vi får se hur pass trött jag blir av mina tabletter. Nu ska jag kolla på gamla Wallander, äta sockerfri glass och snora. Imorgon ska jag till Stockholm med min kära mor och leta efter en viss tröja jag har suktat över ett tag nu.
 
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

fina bilder!

Svar: Tack!
isabell.

2014-05-27 @ 10:27:44
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0