min valborg, tigerdrottningen och bilder.

Då var valborg över, denna valborg bjöd på festligheter hemma hos Niklas med några killkompisar till Tobbe.. Vi åt tacos, spelade drickspel och hade det trevligt men slutade med att jag och Tobbe somnade osams den kvällen.
Jag gillar inte valborg över huvudtaget, allt man gör är att elda upp igelkottar och andra djur känns det som..!
 
 
 
Efter Valborg så har Tobbe och jag bland annat varit i Tyresö centrum, ätit gott, kollat på skräckfilmer (som vanligt haha) och bara tagit det lugnt och laddat batterierna.
 
 
Och ni har väl inte missat att VÄRLDENS BÄSTA KENT släppt nytt album, den 30e (på valborg) kom det ut! Så himla himla bra, finaste KENT. Dom lyckas alltid!!! ♥
 
Lyssna här... →  Kent – Tigerdrottningen
 
 
Idag har jag kört och sedan sov jag några timmar när jag kom hem. Så jävla trött..! Jag måste bara bli friskt till kryssningen! De vet du ska ju spela men nu ska tydligen Eric Amarillo komma dit också, fy haha.
Men jag måste bli frisk nu!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0