onsdagslista.

 

Vad gör du just nu?

Sitter i min säng i vanlig ordning och kollar på Portkod 1525, samtidigt som jag letar efter en bra film.

 

Dagens längtan?

Tills min detox-vecka är slut. Och min gubbe.

 

Dagens klädsel?

Min Pippi-tröja och leggings.

 

Planer för morgondagen?

Fortsätta min detox-vecka (raw vegan diet), övningar och kanske åka till T.

 

Och helgens planer?

Vara med Tobbe, lägenhetsvisning på lördag. Annars typ träna och slappa.

 

Nuvarande besatthet:

Musik: BOOM! (70) och I höstdimman. Och KENT såklart. ♥
Kläder: Stora, slappa, tjocka tröjor!! Hur mysigt?
Serie: Blue water high (HAHA döm mig inte!) men seriöst, jag vill kunna surfa.

 

 

Nu ska jag kolla film och dricka min vanliga äckliga natt-dryck (:vatten, citron, kanel och ingefära). Hatar att jag aldrig kan sova på nätterna nu för tiden... Somnar sent och vaknar sent! Alltid.

 


Kommentarer
Postat av: Torbjörn Zäll

Saknar dig min flicka <3 <3

Svar: <3
Isabell.

2014-11-13 @ 13:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0