helgen - hundstallet.

Tog en liten bloggpaus pga. att jag bröt ihop för ett tag sen av olika anledningar, men hej igen!
 
Förtidsröstat på F! (eftersom jag är utomlands den 14e) och fått fina pins. 
 
Lilla Emma hade fyllt 2 år så vi fikade hos Tobbes morbror och gosade med Fellon.
 
Sedan åkte vi med Peter och familjen till Hundstallet (där Carro jobbar) där de tar hand om hundar som vanvårdats eller där husse och matte dött exempelvis. Det var så hemskt men samtidigt så himla fint att se alla hundar! Hemskt att vissa hundar blivit slagna (precis som Fellon blivit tidigare) osv av tidigare ägare men fint att de kommit hit till Hundstallet för att få en ny familj och bli omhändertagen av folk som bryr sig. Få börja om. Här ovan ser ni 2 av ca 40 hundarn som nu fått ett lyckligare liv. Dom på hundstallet gör verkligen skillnad! ♥
 
Efter Hundstaller gick jag och Tobbe i affärer (och jag träffade på fina Linn) innan vi...
...gick på bio. As Above, So Below riktigt bra enligt mig även fast jag får panik av trånga utrymmen.
 
Sen har jag ätit American Pancakes till frukost en dag och använd ansiktsmask från LUSH i smaken "Cupcake". Alltså jag bara älskar LUSH, deras produkter är miljövänliga och består ändast av naturliga ingredienser och dom är emot "animal testing" vilket är det bästa. Det är lite dyrare men SÅ värt det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0