DAGENS - 1 april.

Klockan är snart 3 på natten och jag är väl medveten om att det därför nu är 2 april. Okej? Okej.
 
DAGENS FRISYR: Det vanliga ruffset. Utsläppt hela dagen och uppsatt hela kvällen!

DAGENS KLÄDER: Min svarta kjol, linne, vinröd kort kofta från Monki och VB-skor.

DAGENS SMINK: Lite concealer, mascara, puder och rouge/brown

DAGENS BÄSTA PERSON: Bubben! ♥

DAGENS HÄNDELSER: Vaknade hemma hos mig bredvid T lite för sent, åt, packade, fixade mig, åkte till stockholm, åt, handlade, och kollade precis på King Kong.

 

 
DAGENS PLANER: Med tanke på vad klockan är så ska jag väl fixa mig för sängen snart. Bubbis sover redan! ♥

DAGENS VILL HA: Sommar, pengar och hund. (Hej alla ni som gick på mitt aprilskämt idag förresten, om att jag hade skaffat mig en liten labbe, haha! Så är inte fallet, tyvärr...)

DAGENS TRÅKIGASTE: Måste väl ändå ta och säga vädret.

DAGENS HUMÖR: Trött, lättirriterad och flummig.

DAGENS LÄNGTAN: Sommar, festival och GBG.

DAGENS BESATTHET: Youtube is my thing!

 

 
Detta var ju det gulligaste! VILL ju också. Drömmen! Clara Henry överraskar Shayan  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0