positivt & negativt denna vecka!

Vad har varit positivt och negativt denna vecka?
 
Positivt:
+ Fått biljetter till GULDTUBEN!!! 
+ Haft en muntlig redovisning inför SF-gruppen, vilket gick bra.
+ Lämnat in ett lass med kläder (tyger) till H&M. Recycling IS THE SHIT!
+ Ätit lite för mycket plocksallad (♥)
+ Skickat in en HÖG med papper till kliniken i Oslo.
+ Skickat urin-prov på posten (mysigt..) som ska analyseras i USA.
+ Blivit intervjuad av UR angående branden!
+ Varit på Färsna gård med mitt hjärta och gosat med djuren. (Bilder kommer)
Påväg att få ännu ett jobb!
 
Negativt:
- Jag har mått väldigt VÄLDIGT psykiskt dåligt i princip hela veckan, Torsdags var ett helvete! (Inlägg om detta kommer!)
Har knappt lagt upp något på YouTube p.g.a. mitt mående och SJUKT segt internet/data och YT.
- Mitt redigeringsprogram är för komplicerat och har börjat lagga...
- Jag blev undandragen från SF-mötet p.g.a en allvarlig sak.
- Mina eksem har kommit tillbaka.
- STRESS, stress och stress.
- Inte hunnit lägga ut annonser på Tradera som jag lovade mig själv att ta tag i.
Och tack för tipset Evah! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0