2015-12-28.

Nu passar det minsann för snön att komma, såhär efter jul!
Likadana strumpor från Tobbes pappa. Plus att vi fick presentkort på centralbadet, perfekt!

Mästerkocken strikes again! Haha.
 
Här sitter jag med magont, som vanligt... Blir så trött på min tarm alltså!
 
Idag har jag mest städat. Jag har storstädat Tobbes lägenhet, snäll som jag är! Gjort allt i städväg + gått med alla sopor till återvinningen. "Keep calm and recycle" eller vad säger man?
 
Nu ska jag pina mig igenom den allra sista Alien-filmen. NOT my cup of tea, så att säga! Nå väl.
Vi hörs väl när vi hörs! Håller på att förbereda massa inlägg nämligen, men det får bli en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0