vem är jag?

Fick en fråga för länge sedan om jag kunde beskriva mig själv lite kort och vad det är "för fel" på mig egentligen.

 

Varför inte tänkte jag!

 
Så, Vem är jag?
 

❤ JAG heter Isabell, 21 år och bor norr om Stockholm. Utbildad barnskötare och umgås i princip bara med min pojkvän.
Jag gillar allt från Håkan Hellström till skönhet. Är feminist (såklart) och djurvän. Jag vill SÅ mycket men klarar så lite på grund av min psykiska ohälsa.

 

Lider av depression, ångest, panikångest, oro, och allra värst social fobi. Har även en sjukdom som kallas Hypotyreos och en knäpp mage. Det vill säga att min ena tarm inte fungerar som den ska och att jag går upp i vikt utan anledning. Mycket av detta påverkas av en tidigare ätstörning och ÅR av mobbning och psykisk ohälsa. Ska snart även påbörja en utredning om ADD och Bordeline.

 

Vet inte riktigt vad mer jag kan säga... Jag vet knappt själv längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0