ÅRSRESUMÉ - 2014.

Nu är även detta året slut, (2014 då alltså..) 2014 har både varit bra och åt helvete jobbigt, men ser faktiskt fram emot ett nytt år nu. En nystart, nya möjligheter och liksom få börja om litegrann. Jag firar in det nya året på bästa sätt, idag åker jag nämligen till Thailand och värmen.
 
Så nu säger jag GOTT NYTT ÅR!
Här är några saker jag varit med om under detta år + Mina mål för 2015, som jag kommer skriva mer om i ett eget inlägg när jag är hemma ifrån Thailand.  ↓
 

 
Röstade för första gången i år.
 
Var på kryssningar och klädde ut mig till Pelle Svanslös - KBK, Extreem och JD4.
 
Jag och Tobbe tog flyget till Gbg över en helg och bodde på hotell, för att jag skulle på Håkan. 
 
Håkan på Ullevi - 7 juni. Ca 70.000 människor i sjömanströjor, som sjöng i takt med gråten i halsen. En av de bästa dagarna i mitt liv! Min älsakde, min hjälte, min Håkan lämnar aldrig mitt hjärta. Allt var helt MAGISKT! ♥
 
Gick på massa fotbollsmatcher i sommarvärmen och hejade på D.I.F!
 
Och även hockey. Tobbe försöker få mig till en riktig Djurgårdare.
 
Tog äntligen KÖRKORT! (30 sep)
 
Tatuerade mig för 6 é gången, denna gång med ett Håkan citat: "det är så jag säger det" så nu kommer jag alltid ha en del av honom med mig. Alltid.
 
Jag fyllde 20 år! (7 augusti)
 
Blev tillsammans med denna ↑ - 19 januari. ♥
 
Åkte lyxkryssning med världens största båt från Barcelona till Italien (Rom & Neapel) 13-18 sep.
Alla bilder finns HÄR, eller under kategorin "mina resor".
 
 
Morfar gick bort ♥ Världens finaste människa! – 27 juni.
 
Jag opererade även bort mina halsmandlar och gick på morfin - 10 feb.
 
 
MÅL - 2015:

Flytta hemifrån.

Ta tag i mitt mående och vikt.

Börja videoblogga.

Sluta bita på naglarna.

Resa. (Volontär)

Skaffa ännu en tatuering.

Jobba/praktisera/plugga.
 
Skriver som sagt mer om alla mina mål och planer en annan gång, håll utkik! 
 
 
Vilka ser du som de största händelserna under året?

Att jag träffade Tobbe, Håkan på Ullevi, resan till Italien, körkort, och när morfar gick bort.

Gjorde du något du aldrig gjort förut?
Ja, väldigt mycket!

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga direkta löften tror jag, snarare mål.

Vilka länder besökte du?
Italien (Rom & Neapel), Estland, Lettland, Spanien, osv...och imorgon åker jag till Thailand.

Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015? 
Ja, kolla min ”mina mål-lista”!

Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?
7 juni, 27 juni och 19 januari.

Vad var din största framgång 2014? 
Måste nog säga körkortet om jag bara får välja en sak.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Japp, både varit sjuk och skakad mig, men inget allvarligt. Sedan har jag ju opererat mig också!

Bästa köpet?
Finns SÅ mycket!!!

Vad spenderade du mest pengar på?
ÅKA BUSS. Men också kläder, smink, skönhet och mat i guess.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Båade och, fast på olika sätt.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Mått dåligt och brytt mig om vad andra tycker och tänker...

Blev du kär i år? 
Ja. ♥

Vad gjorde du på din födelsedag 2014? 
Festade med ett gäng på min balkong innan vi liftade ner till parken! Haha.

 

GOTT NYTT ÅR och HEJ 2015!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0