Hemma i sverige igen.

Som jag skrev igår så är jag hemma i kalla, mörka, trista och äckliga Sverige igen. Vi kom hem i fredags och sedan dess har jag haft världens jetlag och vaknat vid 4-5 varje natt (alltså 10-11 thai-tid).
Sedan har jag haft fullt upp sen dess och har fortfarande väldigt mycket att stå i. Nytt år och allt, också!
 
Är just nu hemma hos min saknade Tobbe, jag hade tänkt att stanna här hela veckan men fick nyss reda på att jag måste åka hem redan imorgon då jag ska på möte hos Psyk både torsdag och fredag. På fredag blir det gruppterapi, dock missade jag första mötet eftersom vi kom hem från Thailand samma dag. Förresten, såg nu att jag har ca 470 olästa blogginlägg på bloglovin att läsa..oj oj!
 
 
Bilder från hela min resa kommer, jag lovar!!

Kommentarer
Postat av: Isabella

haha vad kul, där ser man!! :) Grattis till er med då :*

Svar: Ja ^^ Tack, desamma!
Isabell.

2015-01-22 @ 15:03:22
URL: http://tinkerbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0