ni kan skratta om ni vill, håna oss vi rör oss ni står still.

Bild(er) på dig: 
 
Vilken är din mest använda svordom:
Fan, jävlar och fuck, skulle jag gissa på.
 
Bild på senaste landet du besökte (EJ Sverige): 
 
 
Vad heter du på IG:
 
Berätta om din morgonrutin:
Ser väldigt olika ut beroende på om jag ska göra något speciellt eller ej. Men om jag ska iväg så ställer jag alarm och snoozar typ 1 timme, sedan äter jag frukost (ALLTID framför YouTube), sedan sminkar jag mig, klär på mig och borstar tänderna innan jag snörar på mig docsen och åker/går iväg.
 
Bild från din jul 2014:
 
Vilken låt skulle vara soundtracket till filmen om ditt liv: 
Du kan gå din egen väg - Håkan Hellström. 
 
Bild på något viktigt:
 
Vilken tv-serie skulle du vilja vara med i: 
Någon av mina favoritserier antar jag, så: OITNB, The O.C, Skins, eller liknande.
 
Bild på en plats du älskar:
 
Vad har du ätit idag:
Mackor med ost och ägg & sedan druckit 2 koppar kaffe (än så länge).
 
Vart går du när du är ledsen:
 
Hur dricker du ditt kaffe/te: 
Med mjölk & utan socker!
 
Bild på något hemskt du varit med om:
 
 
Bilder från din senaste födelsedag:
 
EN favoritfilm, en favoritbok och en favoritlåt:
Film: Girl interrupted.
Bok: Det är så logiskt alla fattar utom du.
Låt: Mannen i den vita hatten (16 år senare) - KENT. ♥
 
Hur gammal är du om fem år: 
25, ska fylla 26 (jävlar..)
 
En bild på dig från din senaste resa utomland:

Kommentarer
Postat av: Anniz

Tävlar just nu ut världens bästa Spraytan från Face+ på min blogg, var gärna med och tävla! =D Ha en fin lördag, kram kram!

2015-01-31 @ 12:37:47
URL: http://anniz.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0