Doing what you like is freedom, liking what you do is happiness.

 
Denna dag har endast bestått av magont, ångest och utmattning. Jag har bara varit hemma och fixat, rätt skönt ändå. Jag har städat, redigerat videos, handlat och tvättat upp alla badkläder. Så nu är allt tvättat och rent till nästa färd mot sommarstugan! 
 
Jag har haft huset för mig själv eftersom mina föräldrar är på Gotland, jag bara älskar det! Men imorgon får jag äntligen träffa mitt hjärta igen. Annars då? Så jävla skönt med semester!! 
 
 

Kommentarer
Postat av: ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Härliga bilder. :)
Jobbigt med magont och ångest :/

Svar: Tack! :) Jo, tyvärr... :(
Isabell.

2015-07-19 @ 11:33:29
URL: http://evahle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0