Guldtuben 2015 - del 2.

1. Jag & Linda. (Soverylinda) − 2. Jag & WIlliam Spetz. Världens goste kille!
3. Jag & Valter Skarsgård. − 4. Jag & Simon Lusetti.
1 & 2. Jag, Wilma (Wilmasbeauty) och Emil.
3. Anty, Jag & Keela − 4. Jag & Jocke (Hejainternet).
1. Jag & Manfred. − 2. Jag & Sara (Sarasongbird).
3. Jag & Felicia. − 4. Jag & Lovisa. (Lakidoris) Här fick hon precis mitt brev.
5. Jag & Michael (Eller som han kallar mig "Feminist-Håkan-Hipster-kompis") ♥ − 6. Jag & Big Steve (From England).
1. Jag & Mikael (Pojkendrömmer) − 2. Jag & Sacha Rikardsson.
3. Jag & (vackraste) Daniel H. − 4. Alla. ↑
− Me, myself and I. −
 
Från Röda Mattan:
 
Här får ni dom sista bilderna från Guldtuben 2015. Som sagt:
Bättre sent än aldrig!
 
(Blir ingen video tyvärr, trots att jag filmade, mitt redigeringsprogram tar död på mig..)
 

Kommentarer
Postat av: Vanessa andersson

åhh så kul hade dött för att vara där :D

Svar: Hihi! :D
Isabell.

2015-07-03 @ 12:09:34
URL: http://vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0