Midsommar 2015.

(Några bilder från årets Midsommarfirande ute på Tyresö med min + Tobbes familj!) ♥
 
För ungefär 1 timme sedan var jag och hämtade ut ett paket på posten, sedan tankade jag. Sedan dess har jag bara packat och duschat (spelar ingen roll hur mycket man duschar, blir ändå svettig igen direkt efter..)
Just nu väntar jag på att Tobbe ska ringa, då ska jag möta upp honom med bilen för att köpa sallad och sedan åka ut till mitt sommarställe. Jag bara ÄLSKAR att vara där, speciellt i denna värme.
 
Förhoppningsvis blir det årets första dopp också!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Vanessa andersson

åh så härligt :D

Svar: :D <3
Isabell.

2015-07-04 @ 09:11:24
URL: http://vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0