break free.

 
Jag har lagt upp denna videon förr, men det var väldigt väldigt länge sedan.
Överallt på sociala medier ser man bilder osv. på/om Ruby Rose och hur snygg hon är. Jag håller med, SÅ sjukt vacker! Men visste inte folk vem hon var innan hon var med i Orange is the new black, eller? 
Inte för att vara "sån" men det känns som att folk bara uppmärksammat henne nu när hon är med i OITNB. Hmm, kanske. Kanske inte. Antagligen.
 
Men som sagt, hon är så sjuktligt vacker och inspirerande, det har jag ALLTID tyckt. Verkligen en förebild, så att säga.
 
Natti-nuffsan!

Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

Jag följer inte serien, men trots det så måste jag säga att hon är förjävla snygg!

2015-06-23 @ 02:57:33
URL: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0