20 frågor - 20 svar.

 
1. Thing you cannot leave the house without? Min väska! (Mobil, körkort, bankkort osv.)
2. Favorite brand of makeup? Lumene, Maybeline, NYX och The Balm.
3. Favorite Flowers? Liljekonvalj!
4. Fav clothing stores? Monki, Weekday, H&M, och typ BikBok.
5. Fav perfume? VANILJ! Fizzy & Vanilla - By Alyssa Ashley.
6. Heels or flats? Flats, helt klart!
7. Do you make good grades? Jag tog ju studenten för 2 år sedan men ja, jag hade bra slutbetyg!
8. Fav colors? Lila, vinröd, och pastell! Men använder mest svart och grått.
9. Do you drink energy drinks? Typ inte, händer väl kanske nån gång ibland bara.
10. Do you drink juice? Ja, typ varje morgon!
11. Do you like swimming? ÄLSKAR. Eller i alla fall att bada!
12. Do you eat fries with a fork? Nej.
13. Whats your fav moisturizer? Triple active fresh (Loreal), visibly clear oil free moisturizer & eucerin aqua porin active moisturizer!
14. Do you want to get married later on in life? Jo, tror det.
15. Do you get mad easily? Arg och arg...blir jag arg så blir jag förbannad. Annars mest irriterad!
16. Are you into ghost hunting? Haha, nej.
17. Any phobias? Bananer, att spy, ormar och spindlar!
18. Do you bite your nails? Japp!
19. Have you ever had a near death experience? Japp! Exempelvis så har jag nästan drunknat.
20. Do you drink coffee? Ja, minst en kopp varje morgon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0