mina mål 2015.

A new book with blank pages. Let´s write a bestseller!

 

Jag vill: 

Jobba/praktisera/plugga - Skaffa ett jobb där jag mår bra och trivs att gå till.

Flytta hemifrån - Skaffa mig en egen lägenhet där jag får bestämma helt själv och inreda hur jag vill!

Börja videoblogga - Starta upp min youtubekanal, jag har i över 3 års tid kollat på folk som vloggar men aldrig vågat ta det steget själv. Men detta gör jag enbart för min egen skull, vet att det skulle vara bra för min sociala fobi och samtidigt ett sätt för mig att försöka förklara för de som kollar (mina nära) hur jag faktiskt mår (om det nu går..) och självklart är detta lite utav ett mål det också! 

CHECK! √ 

Resa - Uptäcka nya platser och åka till platser jag redan älskar, igen! 

Volontärarbeta utomlands - För mig är det en självklarhet att säga att jag inte har några drömmar/mål/intressen osv, men jag har faktiskt en dröm! Jag skulle vilja resa utomlands och volontärarbeta med djur och/eller barn som far illa i andra länder. Men hur går man till väga? Vart ska jag börja? Vad kommer detta att innebära? Vågar jag åka själv? Nej, jag vågar inte ta steget själv, men i och med att jag inte har någon/några att åka med blir detta nog ändå bara en dröm. Jävla psyke. Jävla sociala fobi. Jävla mig.

Lära känna nya människor - Våga ta kontakt och säga JA till saker oftare!

Tatuera mig mer - Får inte nog, har redan en ide på vad min nästa blir!

Åka på festival & gå på konserter - Jag SKA på festival i år!! En RIKTIG smutsig festival. ♥

Må bra (bättre) - Få bukt på mitt mående, vikt, psyke och sjukdom.
 

Nu ska jag ta bilen för att åka och hämta Tobbe. Vi ska förbi flygis och handla innan det blir MYS med min fina kille. Imorgon blir det en heldag med bilen runt i stan. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0