Vårens första dag.

För någon vecka sedan var jag och Tobbe på ute, det var nämligen så att AngerFist spelade. Som ni kanske förstår så följde jag främst med för Tobbes skull, då det inte riktigt är min typ av musik...haha..! Vi dansade oss svettiga längst fram vid scenen och nu har jag både skakat hand och fått sångarens rumpa i huvudet...
Urkassa bilder (då jag råkade trycka på "spela in" istället för att fota) på Angerfist! 
 
Nu är det officielt VÅR (enligt mig..) Sjukt vad lite sol gör med en alltså!! ♥
 
En dag var vi också inne i stan och shoppade innan vi såg "Fifty shades of Grey" på bio.
 
Och vet ni?! Jag har klippt mig. Orättvisa bilder, men nu är mitt hår ca 2 decimeter kortare. Så himla nöjd faktiskt! Det behövdes VERKLIGEN (inte klippt mig på 2 år..) så nu är det friskt & fräscht till våren!
 
Jag har även fått upp en och annan video på min YT-kanal.
 
Morgon-ruffs is the shit!
 
Så, vad har hänt idag? Jag har varit på ett möte med både AF och FK och fått massa info vad gäller min jobbsituation, planerat fler möten osv. Efter det tog jag bilen till Jysk för att köpa sminkförvaring. Typ så har min dag sett ut i sin helhet.
 
Nu ska jag  på förbereda vloggar och blogginlägg innan jag slänger mig i sängen och kollar på Solsidan och dricker mitt nya favorit-te! 
Kyss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0