We are the heroes of our time, but we're dancing with the demons in our minds.

 
Jag bar älskar vädret! Idag satt jag på några klippor medans solen värmde min rygg...underbart! När man kan gå ut utan halsduk och börja använda sina vårskor igen. När allt börjar leva och orka igen.
 
 

1. Hur gammal är du? 20, fyller 21 (OMG!!) i Augusti.

2. Hur gammal känner du dig? Det varierar från typ 95 till 3 år, haha!

3. Vilken film såg du senast? The Hobbit tror jag.

4. Min babe!

5. Är du beroende av någonting? Cola Zero/Pepsi max, tuggummi och YouTube.

6. Är du rädd för blod? Nej!

7. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Hemma hos Tobbe i hans soffa.

8. Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige? Hahahaha...NEJ.

9. Vilken färg är dominerande i din garderob? Svart och grått skulle jag nog gissa på.

10. När vaknade du idag? Runt 13 kanske, precis som alla andra dagar!

11. Vilken är din favorithögtid? Jul och MIdsommar!

12. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Skolan!! Sedan har jag inget behov att att se Ryssland igen...nej tack.

13. Nämn EN sak du inte vill vara utan i ditt skafferi/kyl? Mjölk (främst till kaffe och te).

14. Vilka yrken har du provat på? Förskolelärare (Dagis), barnboende, daglig verksamhet, städning, "kyrkogård" (ett desperat försök till praoplats en gång i tiden, haha..) Tror det var allt!

15. Hur går du helst klädd? En av mina svarta kjolar, leggings, någon mysig tröja och martens eller vans till det.

16. Vilket stjärntecken är du född i? Lejonet.

17. Vilket är ditt favoritgodis? sånadär Choklad och surt!

18. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvälls/Natt!

19. Senaste filmen du såg på bio? Fifty shades of Grey!

20. Har du någon gång badat naken utomhus? Japp!

21. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Inte än, haha.

22. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På skrivbordet om jag inte somnar med den i sängen då.

23. Är du blyg? Ja väldigt! I alla fall med folk jag inte känner.

24. När flög du senast? Flög till Thailand nu i Januari!

25. Har du någon tatuering? Ja, 5 stycken!!

26. Var växte dina föräldrar upp? Mamma i Finsta/Rimbo och pappa...lite överallt typ. Barcelona exempelvis.

27. Har du någon gång ringt polisen? Ja, flera gånger! Sist var nu när min "stalker" kontaktade mig igen. Till och med polisen tyckte hon verkade bakom flytet liksom. Men dom vet allt nu och hon är som luft för mig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0