tre saker.

Tre saker jag ska göra i veckan
Jobba.
Storstäda.
Rensa! (sälja/skänka/slänga)
 
Tre saker jag gjort den senaste veckan 
Varit på föreläsningar om Psykisk ohälsa!
Hämtat min dator på lagning.
Haft telefontid med min läkare från Norge!
 
 
Tre saker jag gillar 
Han. ↑
Skräckfilmer.
Att tvätta.
 
Tre saker jag inte gillar 
Mitt begränsade liv.
Stress.
Psykiatrins arbete.


Tre saker jag kan 
Planera.
Fynda på second hand.
Sova länge.
 
Tre saker jag inte kan 
Somna innan midnatt/tidig morgon.
Öppna upp mig.
Sluta stressa.
 
 
Tre saker jag blir lugn av 
Att bocka av min "att göra-lista".
Massage.
Att ha kontroll.
 
Tre saker jag blir stressad av 
Sociala medier.
För mycket grejer.
Att bestämma angående jobbet.

 
Tre saker jag borde 
Märka kläder till klädbytardagen.
Packa flyttkartonger.
Städa!
 
Tre saker jag vill ha 
Helg.
Tid.
Ork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0