guldtuben live!

 
 
Nu har jag äntligen tvättat klart! Nog för att jag ÄLSKAR att tvätta, men det tog sån tid idag. Älskar när saker och ting blir rent, doften, allt! Sen har jag även bakat massor idag.
 
Som jag har lovat så kommer ett inlägg och en video om Guldtuben snart. Men jag filmade inte så mycket på själva galan så därför lägger jag in GULDTUBEN LIVE här ovan! 
Japp, både förshowen och galan sändes live i år. Så KOLLA och upplev samma sak som jag gjorde!
 
Hoppas jag somnar innan 4 inatt...
Imorgon ska jag träffa en läkare i Täby. Spännande!
 
 

Kommentarer
Postat av: Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Åh vad gott att baka, det fick jag lust att göra nu :)

Svar: Do it! :D
Isabell. ❤

2016-04-06 @ 14:50:54
URL: http://evahle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0