Min alla❤️dag!


I fredags överaskade jag Tobbe med massa dekorationer och presenter när han kom hem från jobbet! Jag måste ju vara världens bästa flickvän. 
 

Igårkväll hade vi bokat bord på O'Learys  och väl där träffade vi Tobbes gamla jobbarkompisar och hans syssling och utmanade dom på airhockey, bowling osv. hela kvällen. Riktigt kul faktiskt! 

Imorse fick jag frukost på sängen av mitt hjärta innan jag skulle åka hem igen. <3 


 
Alla♥dag-presenter:
Till Tobbe gav jag en tröja, söta strumpor, 2 muggar och en chokladros.
Till Mamma och Pappa gav jag en fotoram med ett foto på dom i och blommor.
Sen fick även Tobbes mamma en present av mig med lite blandade saker i, exempelvis smycken och choklad.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter som du haft en riktigt trevlig helg! :)

Svar: Det stämmer! :)
Isabell.

2016-02-15 @ 00:07:28
URL: http://nouw.com//mittlivsomsofia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0