En värdelös lista.

Vad har du på dig?
Just nu har jag på mig min morgonrock och turban eftersom jag precis kom ut ur duschen! 
 
Hur mår du just nu? 
Inget vidare om jag ska vara ärlig.
Förvånad? NEJ.
 

Vad ska du göra idag? 
Inga direkta planer. Märka kläder inför klädbytardagen typ, och även lämna några saker jag redan har sålt! 

Vad skrattade du åt senast? 
Mamma. 
 
När grät du senast? 
Igårkväll/natt...

Senaste köp? 
Leggings, hårolja och kaffe. 

Senast sedda film? 
Wallander, om det nu räknas som film? 
 

Senaste 3 inkomna sms? 
"De har en filt som kommer med!"
"Bra! Tack!"
"Hej gumman. Det går jättebra. När är du framme? Puss och kram mamse."

Vad stod det i ditt senaste skickade sms? 
"Okej, säg till när ni vet tider sen!" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0