Nattinlägg - om youtube.

 
Kan verkligen inte sova, har sån jävla ångest just nu. Jag älskar Youtube, jag kan sitta och kolla hauls och sminkvideos i timmar, dagar. Missförstå mig rätt nu, men jag blir samtidigt så jävla stressad. 
 
Jag följer kanske 20-30 pers (efter en redig rensning) som lägger upp videos dagligen. 3 av dessa kollar jag också på DAGLIGEN, men de resterade har jag inte kollat på flera månader. JUST DET gör mig så stressad. Samtidigt som jag vill se ALLT så vet jag att det är alldeles för mycket för att hinna ikapp. 
 
Fan. Jag må vara störd i huvudet men med allt som ständigt gnatar i min skalle så blir det bara för mycket. Sån stress! Sån press! Jag vill men jag kan inte. Jag orkar inte vilket resulterar i att allt blir ännu värre... Suck! 😓 
#nattligatankar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0