x-cruise! (2-4 juni)

Jag insåg precis att jag inte lagt upp bilder eller bloggat om kryssningen vi åkte på i början av juni...
Jag hade helt glömt bort det! Eller gjorde jag det? Nej, jag tror inte det...
 
Här får ni en sammanfattning i alla fall! ↓



 
▶️ Roliga saker från kryssningen:
 
- Tobbe skrämde ett barn så han började springa & låste in sig i hytten.
- Någon friade till mig...
- En liten tjej (ca 6 år) sa "You're hot" till Tobbe...i clowndräkten.
- Jag träffade Alex (aka grannenalex) + att folk trodde att Tobbe var Jocke (aka Jockiboi).
- En gubbe ville smörja in mig i solkräm. (Euw)
- Dansade med Adde (aka douchbag) från "ex on the beach" HAHA.
- Alfonz, vilket i princip var den enda "spelningen" vi gick på!
- Alla ryssar/letter/estländare som ville ta kort (och trodde att jag var en riktig polis).
- Att hela tiden få höra "Där är Isabell från 100% party!!" 😂🍻☀

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej, superfin blogg du har! Var gärna med i min veckans blogg som pågår just nu! KRAM!

Svar: Tack desamma du! :) Kram!
Isabell. ❤

2016-07-11 @ 18:58:33
URL: http://nouw.com/matildajjansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0