nånting måste gå sönder.

 
Jag ska snart cykla iväg och träna men jag tänkte bara passa på att nämna 2 saker!
 
1. Mitt mående har blivit värre igen. Jag känner mig bara så jävla ensam! Ni kanske såg inlägget Tobbe visst hade skrivit igår, ni kan läsa det HÄR. Jag har tröttnat på att bli besviken gång på gång på gång nu..! Hade panik igår på jobbet och ringde upp PKV, men la sedan på igen. 
 
2. Jag tänkte lägga upp lite bilder från kryssningen osv här men av nån anledning så funkar inte mitt internet på mobilen för tillfället och jag har alla bilder där. Så om jag inte "svarar" eller likande på mobilen så vet ni varför. Den är helt...okontaktbar. 
 

Kommentarer
Postat av: SocFob

Kan verkligen relatera till det du säger och till det Tobbe skrev om i inlägget. Hemskt att folk är så snabba att rata en för att man har social fobi. Hoppas du kan hitta människor som finns där för dig alltid no matter what!

Svar: :( Så himla orättvist! <3
Isabell. ❤

2016-06-07 @ 18:28:05
URL: http://socialiusfobius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0