stress och utbrändhet.

 
Här ovan ser ni mitt resultat, men jag är ju redan medveten om min stress och mitt mående, var bara kul att göra testet ändå!  ↑
 
 
Dr. Mikael och Tilde slutade för ett bra tag sen nu men jag tänkte dela med mig av ett litet test som dom tipsade om. I testet svarar du på 14 frågor för att mäta din stressnivå och risk till utbrändhet osv.
 
Jag som redan lider av psykisk ohälsa på olika sätt har ju blivit lite av en expert på detta ämne. Jag är ju sjukskriven av en anledning liksom! Sista tiden i skolan gick jag in i väggen och dessutom lider jag även av PTSD, så stress och utmattning är en del av min vardag...
 
Du hittar testet HÄR!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0