Påsk & släktmiddag.


Jag har ju helt glömt bort att säga Glad Påsk...
Glad Påsk! I efterskott.
 
Har egentligen inte så mycket att berätta om min påskhelg. Skärtorsdagen spenderades på Guldtuben (inlägg från det kommer!),långfredagen hände ingenting då Tobbe var sjuk och jag var ledsen, på sjävla påskafton åkte vi hem till mig på kvällen och då stod påskmaten redan framdukad!


På söndagen, alltså påskdagen var det dags för släktmiddag som jag skrev om HÄR. Det gick väl bra, hade ju Tobbe med mig så...min trygghet! Vi åt på Ett Glas och firade Mormor som fyller 80.


Dagen efter detta (annandag påsk) skulle Tobbe åka hem så vi passade på att ta en glass i solen. Så himla fint väder! Vi ville testa de nya vår-nyheterna.
 
Och vet ni vad? Min favoritglass har kommit tillbaka!!
Och vet ni vad 2? Tobbe har skaffat brillor! Min lilla glasögonorm ser nästan smart ut..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0