utredningen.

 
Fick se att jag fått några kommenterer gällande utredningen jag påbörjat, så tänkte svara på det lite snabbt bara!
 
Ja, jag har påbörjat en utredning, men vi var tvungna att ta en paus då jag behövde få upp mitt D-vitamin värde först innan vi forsatte med alla tester och så. Men jag har fått nya tider nu så vi fortsätter om nån vecka igen! Det är tyå så det ligger till just nu.
 
Nu ska jag och Ziia ta en PW, och herregud vad jag har saknat henne! Har ju inte haft henne på ca 2 veckor just pga. utredningen... ♥ 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joanna- 8 Självmordsförsök senare- Livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom

svar: Jag är signad av Familjeliv.se, så jag får alltså en lön varje månad för att jag skriver på deras portal


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0