det kallas för social fobi.

 
Orkar inte.
 
Folk förstår uppenbarligen inte vad social fobi innebär... Om jag ska lära känna en person så tar det tid. Vi tar Tobbe exempelvis, i början vågade jag knappt säga ett ord till honom men ju mer tiden gick och ju mer vi träffades (ofta) desto bättre blev det. Nu när jag är bekväm med honom så kan han knappt få tyst på mig.
 
Därför är det så jävla jobbigt för mig att träffa nya människor, men JAG VILL! Men folk verkar tro att social fobi går över av sig själv, men NEJ, man måste öva, öva och öva! Men att träffa mig endast EN gång och sen bilda sin uppfattning om hur jag är som person går inte
 
Jag är inte blyg, jag är inte tillbakadragen och tråkig EGENTLIGEN. Inte för att det är nåt fel med det men det är så jobbigt när folk dömer en direkt utan att veta om vad jag gått och går igenom!
Fan.
 
 
You shout it out,
But I can't hear a word you say
I'm talking loud, not saying much
I'm criticized but all your bullets ricochet
You shoot me down, but I get up

Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

Jag inte haft eller har social fobi, men jag är bekant med begreppet. Dock så vet jag hur det är att leva med psykisk ohälsa.

Titta gärna in på min blogg! :)

kram

Svar: Ja, samma här. Det är min vardag! :/
Isabell. ❤

2016-05-24 @ 17:51:00
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0