lista - 3 saker.

 
3 saker jag gjorde idag:
Betalade "räkningar."
Hämtade ut mediciner.
Lyssnade på musik och blev taggad till kryssning.
 
3 saker jag åt idag: 
Plocksallad.
Ananas.
Tortellini.
 
 
3 saker jag tyckte illa om idag: 
Min täppta men rinniga näsa.
Hat på YouTube.
Folk som säger typ "vi borde ses" eller "finns här" fast det inte stämmer.
 
3 saker jag tänkte idag: 
Jag är nervös, fast det är jag ju iofs alltid.
"I don´t trust words, I trust actions."
Loka är så jävla gott.
 
 
3 saker jag måste göra innan dagen tar slut:
Se klart Biggest Loser.
Redigera klart minst en video.
Föra över pengar till pappa.

Kommentarer
Postat av: Makeup Your Mind Eco Magazine

Gud vad trevligt söta du. Du är modig som vågar skriva om sådant. Det har jag ockås börjat göra. <3
Man ska kunna prata om ångest, det är så vanligt.
Kan du så meditera till Youtube och sökt på: Guded Meditation. Som tips!
Det har fungerat mycket väl för min egen del, och blivit nästan helt ångestfri! :D Najs. Yes. KRAM /evis

Svar: Verkligen! SÅ viktigt och SÅ vanligt! Åh, tack för tipset, det får jag testa nån gång!
KRAM. <3
Isabell. ❤

2016-05-18 @ 21:47:58
URL: http://ecochic.for.me/
Postat av: Makeup Your Mind Eco Magazine

Kolla denna länken super skönt att lyssna om mindfulness övningar: https://www.youtube.com/watch?v=6tF14GnCJqk

Svar: Får ta och checka in det! :)
Isabell. ❤


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0