i´m home!

Hemma och stressad som fan... ↓
 
Då var man "hemma med halmen". Från 40 graders värme i Spanien till STRESS i Sverige!
 
Jag har ca 400 klipp att redigera till ca 3 videos, jag har massa ärenden att göra, jag har missat sjukt mycket på T.V under tiden jag varit borta (haha) som jag måste kolla ikapp, jag måste boka tid till centralbadet, tusentals bilder att gå igenom. Ska visa sen, jag lovar. Listan kan göras lång!
 
Jag känner mig bara så sjukt stressad just nu. I Spanien var allt frid och fröjd men man "missar" så jävla mycket här hemma. Jag har ju sånt kontrollbehov och tvångstankar så för mig blir det extra jobbigt. Dessutom funkar jag som så att när jag har alldeles för mycket att göra så gör jag ingenting istället. Det blir för mycket!
 
- Jag återkommer, just nu känner jag mig mest deppig. - 
 

Kommentarer
Postat av: Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Usch ja stress är inte roligt.
Jag har stressat sönder mig och nu är jag självsjukskriven så ta det lugnt. Var sak har sin tid haha.

Trevlig dag på dig!

Svar: Nej, usch och fy! Jag har varit sjukskriven i 3 år nu pga. mitt mående så.. Det är hemskt!Kram! <3
Isabell. ❤

2016-09-07 @ 13:10:04
URL: http://mariaanderzon.se/
Postat av: Nadja

Hoppas att du ändå har haft det bra i Spanien! :)

Svar: Ja, det har jag verkligen! :)
Isabell. ❤

2016-09-09 @ 21:37:23
URL: http://lifebynadja.devote.se
Postat av: Annelie

fina du! :)

Svar: <3
Isabell. ❤

2016-09-17 @ 20:35:07
URL: http://lie7.for.me/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0