Pray for Stockholm.

Skrev detta efter det som hände i vår kära huvudstad för ca 2 veckor sedan men glömde helt bort att publicera det:

 

"Vad är det för sjuk värld vi lever i..? Fick en hjärtattack då min syster jobbar och bor i centrala Stockholm (ibland även PÅ själva Åhléns). Blev så jävla orolig! Hon är okej. Hoppas ni är okej.

 

Vad är det för fel på "människor"?! Mina tankar går till alla drabbade och deras nära & kära. Ta hand om varandra och visa respekt. Till dig/er som gjorde detta, brinn i helvetet.

Det som har hänt får inte hända! Jag är både omtumlad och förbannad, men jag var inte där just då. Men de som miste sina liv och deras anhöriga. Fyfan! Spyr på mänskligheten. Hoppas ni är okej i alla fall, efter omständigheterna. 

En annan sak. Igår när jag var påväg in till Stockholm hände en sjuk grej, och jag känner att jag måste dela med mig. Jag blir så jävla förbannad! Som att det som hänt inte är nog... En rastistisk gubbe kliver på bussen och skriker hur invandrare borde utvisas, 3 unga tjejer (ca 12 år) med mörkare hudfärg blir rädda och går av bussen. Jag blev så jävla arg! Jävla äckelgubbe FYFAN! Alla mot honom och han tvingades av bussen. (På samma ställe som tjejerna) Men jag blir spyfärdig. Försökte få tillbaka dom på bussen igen men såg dom inte. Fyfan! Han satt och sa "jag är inte rasist MEN..." sen kastade han ur sig massa dynga. "Låt muslimerna sitta i öknen och ruttna" Jag spyr. Det var gubbslemmet som skulle av bussen inte tjejerna. Jävla Vider! Jag bara skakar."

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0