jag orkar inte.

Idag var det nära, riktigt himla nära...Jag orkar inte längre!
 
Jag orkar inte bryta ihop varje. Jag vill förklara för er men jag har ingen energi över huvud taget. Jag vill berätta hur jag mår och vad jag lider av men jag klarar inte ens det. Jag är så stressad och pressad. Jag vill så mycket men klarar så lite!
 
Somnar mellan 3-5 varje natt/morgon trots medicin och sover max 4 tim per natt. Jag gråter för mycket och sover för lite. Jag skjuter bort alla som kommer nära och jag fattar inte vad det är för fel på mig.
Jag pressar mig för att jag vill SÅ mycket och har så många planer/drömmar men jag klarar inte av ett skit...
 
 
Jag ska försöka förklara nån gång. Men inte just nu, JAG ORKAR INTE. Jag lider av social fobi, ångest, panikångest, depression, nedstämdhet, självmordstankar, ADD, stressyndrom, PTSD och håller på att gå in i väggen.
 
To be continued...

Kommentarer
Postat av: Angelika Eriksson

Jag känner igen mig i allt du skriver. Jag lider själv av ångest, depression utmattning mm och även jag sover endast 3-4 Tim per natt trots medicin och känner igen mig i de du beskriver, jag har börjat träffa en jätte bra psykolog. Det har fått mig att inse att jag inte klarar detta själv och att jag inte är ensam!! Du klarar detta vännen. Små steg, skynda långsamt! Vill passa på att önska dej en trevlig helg trots allt ❤

2017-02-24 @ 13:23:00
URL: http://bondemamman.blogg.se/
Postat av: Anonym

När man tycker att man har nått botten är den ända vägen upp mot toppen. Ge inte upp

2017-02-25 @ 07:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0