Get to know me better!

Namn: Isabell Berglund.

Ålder: 24 år. (1994)

Längd: Ca 171.

Sko-storlek: Oftast 39, ibland 40.

Född: År 1994 på BB i Danderyd.

Bor: Norrtälje.

Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Bryr mig om andra, omtänksam, envis. 

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Oroar mig för mycket, trycker ner mig själv, FÖR envis.

Vad är du rädd för: Rädd och rädd... Gillar inte spindlar och ormar. 

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Mina ögon och ögonfransar. 

Det roligaste jobbet du haft/har: Får väl säga förskola.

När grät du senast: Förra veckan. 

När skrattade du senast: Idag säkert.

Vem åt du mat med sist: Me, myself and I. 

Vem sov hos dig sist: Tobbe. 

Vad var du rädd för när du var liten: Hundar!

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Frisör eller dagisfröken. 

Värsta smärtan du råkat ut för: Opererat bort halsmandlarna och satt in spiral. 

Har du någonsin sportat: Gått på gynmastik och dykt. 

Vad finns alltid i din handväska: Plånbok, parfym, borste, våtservetter, handsprit och nycklar. 

Har du varit utomlands någon gång: Flera gånger.

Vilken plats var finast: Thailand! 

Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej.

Druckit: Ja!

Har du piercing eller tatuering: Helix, hål i öronen och 8 tatueringar.

Finaste komplimang du fått: Typ att jag är vacker. 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Landet!

Hamburgare eller pizza: Båda beroende på.

Kött eller fisk: Lax!

Hund eller katt: Hund!!!

McDonalds eller MAX: Spelar ingen större roll.

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga om man måste välja.

Bil eller buss: Bil, speciellt när jag själv kör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0