30 saker om mig!

 
30 saker om mig:
 
1. Jag har 8 tatueringar
2. Jag har diagnoserna: Depression, ångest, (GAD) panikångest, ADD, social fobi OCD och PTSD.
3. Jag är överrörlig/vig
4. Jag har IBS och stora problem med magen/tarmarna och min vikt. Troligtvis även hypotyreos
5. 7-9:an var den värsta tiden i mitt liv (mobbad & ätstörningar)
6. Jag älskar Håkan Hellström & KENT
7. Jag äter antidepressiva, inolaxol & Melatonin
8. Jag har varit hundrädd men nu älskar jag hundar och är ofta hundvakt
9. Jag har haft kaniner & fåglar (ångrar)
10. Jag har linser
11. Jag har aldrig färgat håret
12. Det värsta jag vet är mobbning, kränkande behandling och att spy
13. Jag har ett ärr i pannan som jag fick när jag var 1 år
14. Jag har opererat bort mina halsmandlar
15. Jag har tagit bort ett födelsemärke och nageltrång
16. Det jag är mest nöjd med hos mig själv är mina ögon, leende och tänder
17. Mina topp 5 favoritdjur är hundar, pandor, minigrisar, sälar och elefanter
18. Jag är allergisk mot alla sorters nötter, pollen och pälsdjur
19. Jag älskar Astrid Lindgren filmer och kan alla utantill
20. Jag hatar spindlar, ormar & bananer
21. Jag älskar skräckfilmer, hajfilmer och verklighetsbaserade filmer
22. Jag har spiral och har inte haft mens på flera år
23. Jag har sne/svag rygg
24. Det jag är mest stolt över är att jag klarade av att gå ut skolan trots ett helvete och när jag tog körkort
25. Jag har varit inlagd på psykakuten
26. Jag har gått på dykning och älskar att bada
27. Jag biter på naglarna
28. När jag har tid och pengar ska jag skaffa en fralla (Doris)
29. Jag skulle kunna leva på mozzarella & tomatsallad
30. Jag har dragit ut en tand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0