All the things I feel I need to say, I can't explain in any other way.

Dagen i skolan har varit ganska slapp så det var skönt. Jag har varit på jättekonstigt humör idag, men det är alltid kul!! Fin dag med mycket skratt. Nu ska jag sätta mig ute på altanen och äta avokadosallad..♥ sen planera smått till fredag. Juste jag måste plugga! Har 2 hemkunskapsläxor, uppsats och en till uppsats kvar. Men dom kan vänta.
Får bli ett lite slarvigt inlägg idag men så får det bli. Ibland.


Knäpp video från idag! (varnar känsliga tittare!)

Sen några bilder på det också...


 


Kommentarer
Postat av: beck.

ahahaha..den där cepebilden på mig är så bedårande charmig<3

2010-05-24 @ 17:57:35
URL: http://myownlittlesecrets.blogg.se/
Postat av: therese

oj bell den där kommentaren vid säckarna högg till lite i hjärtat.

2010-05-24 @ 23:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0