Helgen Med Becka

Förra helgen så sov jag över hos becka. det var kul, vi gick först på bio å såg: Hairspray "den var bra" sen så kl: typ halv 2 på natten så spelade vi in en muppad teater. =) sen när hon hade somnat så vaknade jag mitt i natten å då låg hon och mumlade i sömnen. hehe de va kul de. nästa gång ska jag spela in det. jaja sen var det morgon å den morgonen började med god frukost sen klä på oss å till sist så gick vi hem till mig å hade skoj. men det var en riktigt rolig helg det. ååå jag glömde säga att jag träffade min syster å hennes kompisar på bion också. jaja nu måste jag gå ska se på heroes. pussi pussi,natti natti. =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hairspray var ju bra ju! Klart värt pengarna!

2007-10-24 @ 22:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0