Grinda

Kort och gott ska jag bara säga att jag har varit på läger skola i grinda, vi tältade där. det var lite regnit,rätt så tråkigt och super KALT!!!    men det ända som faktiskt va lite kul va när vi skulle spela fotboll och jag fattade inte ett skit om vad jag skulle göra och så är jag ju bollrädd också å jag råkade sparka bollen i magen på en person också.  så jag är inte profs på det riktigt.  men ialla fall det som va det roliga va när alla sprang och kämpade så ser man johanna stå där och as garva. det såg lite kul ut bara. johanna är bäst på fotboll haha hehe =) ? go natt kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag vet jag bara stog o skratta haha XD kram

2007-09-16 @ 21:23:41
Postat av: Therese

Men jag som trodde du älskade när man kastade bollar på dig.. :P Haha

2007-09-16 @ 21:30:55
Postat av: Tess

Dags för ett nytt blogginlägg?

2007-09-19 @ 20:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0