Söndag, en lugn dag..... eller???

Igår så sov becka över hos mig, vi tittade på Million Dollar Baby och så kunde vi inte sluta lyssna på en viss person som sjunger jätte bra,men jag tror inte att dem personerna visste att becka spelade in när dem sjöng på sing-star,hehe.  sen gjorde vi inte så mycket mera tror jag, eller jo vi va på brännes å vi orkade inte gå dit så jag körde henne i en kundvagn.  hon va inte lite rädd!!!  hehe =)  hoppas hon inte läser det här å jag som ska va med henne nu, jag sitter ju här i morgonrock efter en varm dusch. nä nu måste jag skynda mig. hej då kram ses. =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Var filmen bra?

2007-09-23 @ 14:37:04
Postat av: bellen

japp då fast jag hade lust att slå tillbaka =)

2007-09-24 @ 18:24:33
Postat av: becka^^

as kul att sova över hos dig:D
vi får sova hos mig snart;)
Men din frulle hos dig e sååå god:D
kramkram becky

2007-09-25 @ 17:03:56
Postat av: becky^^

jadu du borde träna på att köra kundvagnar!
de va ju as läskigt ju hahaXD

2007-09-26 @ 18:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0