Test


10 favoriter:

Färg: lila, grön, svart
Mat: grillat kött med potatissallad å tacos
Band: det är många olika
Film: open water och dangerous water
Bok: läser inte så ofta men, flickan i spegeln
Sport: vet inte, olika
Årstid: Sommar
Veckodag: fredag och lördag
Glassmak: polka och saltlakris
Tid på dygnet: kvällen

9 för tillfället:
Humör: Glad
Smak: tandkräm
Kläder: Jeans, t-shirt
Bakgrund: ???
Nagellack: inget
Tid: halv 2
Omgivning: Tyst i mitt rum
Irritationsobjekt: en kanin

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: rebecca, Johanna, emma
Screen name: ???
Husdjur: 2 kaniner
Piercing: öronen
Förälskelse: filip i nollan
Musik: äää typ aqua tror jag
Bil: leksak
Kyss: äää typ mamma

7 senaste:
Cigarett
: Aldrig
Mat: hembakad pizza
Dryck: Vatten tror jag
Biltur: till flygis med therese
Kyss: therese haha
Spelad låt: allt som är ditt
TV-program: top-model

5 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej
Brutit mot lagen: vet inte
Blivit arresterad: nej
Varit med på TV: nej
Kysst någon du inte känner: nej

5 nej tack:
Kläder: Högmidja
Mat: ärtsoppa eller rå fisk
Musik: Hårdrock eller opera
Dryck: Alkohol
Personlighetsdrag: kaxiga människor

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Tittade på tv, bloggade m.m
Du kan höra just nu: musik från datan
Du inte kan leva utan: Min familj typ
Du gör när du har tråkigt: ser på film eller ringer nån

2 val:
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Vår

1 önskan: vara lycklig

Gör den här listan ni också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0