saknaden är stor, längtan den är stark

Idag har det varit en ganska vanlig dag. Vaknade sent idag också, på grund av att jag la mig sent igår som vanligt. Sen har jag varit på stan och köpt pyjamasbyxor sen träffat lite vänner. Nu ikväll har jag spelat bazz, käkat melon och druckit te. Ja det var min dag. Sen har jag också kommit på att jag saknar sommaren sjukt mycket, längtar sååå.... Först nyår sen får det ta och bli sommar tycker jag!



Vill till björkö (mulnäs) och bara leva livet! XD  Godnatt!

Kommentarer
Postat av: johanna

åh va skönt det ser ut! :D

jag&emma kanske kan komma ut till dig i sommar som du sa :D det skulle vara jätte roligt!

2008-12-30 @ 10:32:04
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0