Move On

Är hemma från landet nu!

Har ingen lust att skriva så mycket just nu men jag slänger ut några ord som kan förklara vad vi gjorde och hur vi haft det. Se och njut.

GrönaLund
Vätö självplock
Älmsta-natta
bada i natten
grillat gurka
simpnäs
mulnäs
marum
tång är blä
blålera mellan tårna
dumma bromsar
fullfart med båten
batteriet/kriget
solbrännd
allsång på T.V
cykla i diket
mosad ekorre
simmat med flytmadrassen över till en Ö
pappas rumpa
små, för små blåbär
söta morfar och en knällande mormor


Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Har du hört talas om märket som inte har någa fula stora loggor på sina designade kläder?



Titta in hos mig så vet du vilket märke jag talar om.



Du har säkert hört talas om den, då den är grymt populär just nu hos de flesta stora bloggare

2008-07-29 @ 20:20:26
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: rebecca

sv: jag har också tråkigt!<3

2008-08-04 @ 10:59:07
URL: http://rebecciis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0