Kryssning imorgon!

Först tar vi bussen in till Stockholm sen går vi runt där lite. Sen typ kl: 17.00 går vi på båten. Sen får vi våran nyckel och jag och syster går till våran hytt och mamma och pappa till sin hytt. Sen tror jag det är buffé. Sen gör man väl lite som man vill typ som gå in i affärer, sova ja vad som helst. Sen nästa dag är vi framme i Helsingfors och där ska vi shoppa lite och så.

Ja nu orkar jag inte sitta här längre jag måste packa och duscha. Bilder kommer om några dagar när jag är hemma.

Ha det bäst nu då.  Hej så länge mina skalbaggar.


Kommentarer
Postat av: rebecca

okej, låter trevligt!

Ha det bäst. (:

2008-06-27 @ 16:04:39
URL: http://rebecciis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0