=) 3 dagar

I fredags så var vi hos M & M och åt en kanon middag. Innan de så var jag med en polare.


I lördags var M & M här på middag. Sen efter det så såg vi på melodifestivalen. Jag tyckte inte om nån.


Idag (söndag) så ska jag först kanske cykla med mamma och handla. Sen måste jag fixa med mina ramar med en massa fina bilder i, som jag ska ha i mitt nya rum sen.  Sen kanske jag hänger med till mammas jobb om jag har tråkigt. Vi får se hur det blir.


Imorgon är lovet slut. Suck!!!    Vi ses.     Bilder från kvällen kommer sen.

'image116

Oj det snöar ute just nu.  =/

Kommentarer
Postat av: Emma

nya rum? du har ju precis gjort om väl?
haha xD
:P

2008-03-02 @ 18:46:47
Postat av: isabell

nej jag har inte gjort om. =D
men jag menar när jag får thereses rum om ett bra tag =P

2008-03-02 @ 19:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0