Konsert!!!

Igår var jag på konsert det var riktigt roligt det!  Förbanden var Adam Tensta och Those dancing days. Men vi var ju såklart där för att se MANDO DIAO!!!  Först när vi kom in till stockholm så gick vi lite på stan sen så åt vi och fick lite brottom med det och sen konsert såklart.  Dem var asbra!!!!!!!!!   Det var lite svårt att ta kort för alla va som galna och det var rätt så mörkt där! Men man ser lite iallafall.  Jag köpte en tröja och en väska. Det var as kul på bussen där ifrån sen för alla sjöng på MANDO DIAO låtar as högt, hela bussen. Sen var vi hemma halv 2 på natten. Kul var det iallafall!!! Nu ska jag och Therese ut och äta skriver mer om våran kväll sen.

image120

image121

image122

image123

                                                           Det här köpte jag där!

      fram            bak              tröjan  





Kommentarer
Postat av: Rebecca

skojsigt (: // rebecca

2008-03-07 @ 17:41:10
Postat av: johanna

va roligt, fina grejer :)

2008-03-07 @ 19:47:53
URL: http://johannanorlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0