Should I know, should I go, should I stay

Nu får det vara slut på gamla onödiga bilder!
Det här får vara de sista onödiga bilder som jag laddar upp, varför jag laddar upp exakt alla det vet jag inte. Jag känner mig typ tvungen på nått konstigt sätt. Men efter de här ska jag försöka att inte ladda upp så många bilder och inte så onödiga heller. Ska liksom ta bloggen lite mer seriöst. Men här kommer de försenade bilderna iallafall.























Snön har ju kommit nu också, här kommer lite bilder på snööran och annat smått och gott. Föresten så älskar jag mina pyjamasbyxor som jag köpte i Stockholm igår för 300kr. Så söta!

















Kommentarer
Postat av: johanna

fina bilder :)

saknar morfars kamera :( som du hade på bilden där! buhuu XD

2008-11-24 @ 17:28:42
URL: http://johannanorlin.blogg.se/
Postat av: emma

Fina, den med bladen var jätte fin.

:D <333

2008-11-24 @ 18:02:30
URL: http://kanelbuullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0