när jag försöker komma ihåg, så glömmer jag

Jag börjar ju faktist bli riktigt duktig på att blogga nuförtiden. Eller vad säger ni? Men oftas när jag inte bloggar på ett tag så är det för att jag inte har tid oftas har jag så mycket läxor och prov.

Men tänk, idag är typ första dagen på länge som man inte behöver ta hem böcker och sätta sig i ett tyst rum och plugga tills hjärnan ruttnar. Härligt säger jag bara! Så nu får man passa på att ta det lugnt. Idag efter skolan va Jebbin nere på stan en sväng och nyss kom jag hem efter en härlig promenad med Norlin. Nu ska jag ta och börja läsa i min bok. Systrar I Jeans. Sen blir det väl te och tv kollande för min del. Vad ska ni göra ikväll? Föresten är jag förkyld, har ont i halsen som en anka.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0