shopping med pulkabacken och grisen och jag själv sniff

Idag var jag i stockholm. Jag hittade faktist ganska så mycket grejor.
Jag köpte: En vinterjacka, cheap monday jeans, väska, halduk, vantar, strumpor.
Sen ska jag få Thereses gamla skor som hon inte vill ha längre. För jag behöver höst skor. Tack!

JAG ÄR JÄTTE NÖJD!  Kommer bilder senare nån gång.

Nu ska jag och Therese se på Dirty Dancing. På halloween blir det middag på ett glas. Mys!

PS. Mitt internet på min dator funkar inte man kan bara gå in på msn. Hel musko. Och just nu har inte jag en blekaste aning om va´r min kamera är. Puss!


Kommentarer
Postat av: emma

svar:ja det måste vi, tack det är skönt med lite varmare skor. har bara använt ballerina hela tiden haha xD dina saker var jätte fina också.

<3

2008-10-30 @ 17:22:12
URL: http://kanelbuullen.blogg.se/
Postat av: johanna

svar: jag kunde vara på dan, det va på kvällen jag skulle på 50 - års fest & det var därför vi inte kunde sova över då heller.

2008-10-31 @ 09:16:37
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0