stök.

Tre inlägg får räcka för idag även om dem var ganska korta.. imorgon eller på lördag kommer många fler!

Idag hade vi SO-prov det gick väl okej. Imorgon ska vi åka skridskor men jag har inga skridskor och är som Bambi på hal is så jag ska inte åka! Mamma åkte till syster i GBG idag. På lördag är jag hemma helt själv, så jag får se om jag träffar nån eller vad jag ska hitta på. På antingen fredag eller lördag ska jag julklapps-handla också!





She can be like all the other girls

Be just like all the other girls

Livin’ in an ordinary world

Just to fit in, in the ordinary world

Just to fit in like an ordinary girl.




And her sister won’t stop cryin’
’cause her father says she’s dyin’
Sophie says she’s really tryin’
Problem is, sophie’s lying



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0